Παραδοσιακά, η ευρωπαϊκή αγορά ήταν πάντα η πιο δύσκολη αγορά για τα αεροσκάφη της Dassault Aviation.

Έτσι, «το Mirage III είχε αποκτηθεί μόνο από την Ισπανία και την Ελβετία, το Mirage V μόνο από το Βέλγιο, το Mirage F1 από την Ισπανία, πάλι, και την Ελλάδα και το Mirage 2000 μόνο από την Αθήνα», σημειώνει το meta-defense.fr.

Μέχρι πρόσφατα, το Rafale «έμοιαζε προορισμένο να ακολουθήσει την ίδια τροχιά, ιδιαίτερα ενόψει του παλιρροϊκού κύματος των F-35, που επέλεξαν, μέχρι σήμερα, 14 από τις 21 αεροπορικές δυνάμεις με μαχητικά αεροσκάφη στη γηραιά ήπειρο», τονίζεται.

Και ενώ μετά τα Mirage F1 και τα Mirage 2000, η ​​Αθήνα και η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία έμοιαζαν να είναι ο μοναδικός εξαγωγικός χρήστης των Rafale στην Ευρώπη, με 24 μαχητικά να έχουν παραγγελθεί μέχρι σήμερα, ακολούθησαν η Κροατία και η Σερβία με 12 μαχητικά η κάθε μία.

«Στη συνέχεια, πάλι στην Ελλάδα, η Αθήνα είχε προ πολλού ανακοινώσει την πρόθεσή του να αποκτήσει μια τρίτη μοίρα Rafale ή αλλιώς 12 επιπλέον μαχητικά. Η επιβεβαίωση που έκανε ο Όλαφ Σολτζ, πριν λίγες μέρες, σχετικά με την πιθανή εξαγωγή 40 Eurofighters Typhoon προς την Τουρκία, σίγουρα θα επιταχύνει την εκτέλεση αυτής της τρίτης ελληνικής παραγγελίας», αναφέρει το γαλλικο δημοσίευμα.

Διαβάστε επίσης:

Anti – drone: Έρχεται μυστικά το απόλυτο ελληνικό σύστημα κατά των drone

Anti – drone: Τα μυστικά τεστ του Κένταυρος που έριξαν το σύμπαν – Δεν πετούσε τίποτα – Σαν επιστημονική φαντασία