Η γαλλική Safran ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη της ανάπτυξης του κινητήρα M88 T-REX, της επόμενης γενιάς προώθησης για το μελλοντικό Rafale F5 της Dassault Aviation. Πρόκειται για μια ενισχυμένη έκδοση του ήδη δοκιμασμένου M88, η οποία θα προσφέρει 20% αυξημένη ώση, αγγίζοντας τους 9 τόνους με μετάκαυση, χωρίς μεταβολή στις διαστάσεις ή στην αρθρωτή σχεδίαση του υφιστάμενου μοντέλου. Αυτό σημαίνει πλήρη συμβατότητα με το αεροσκάφος, χωρίς ανάγκη εκτεταμένων τροποποιήσεων.

Ο νέος κινητήρας δεν αυξάνει απλώς τις επιδόσεις, αλλά ανοίγει τον δρόμο για μια σειρά από επιχειρησιακά σενάρια υψηλής απαίτησης. Το Rafale θα μπορεί να επιχειρεί με μεγαλύτερα φορτία οπλισμού και καυσίμου, αυξάνοντας την αυτονομία και τη διάρκεια αποστολών βαθιά εντός εχθρικού εδάφους. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να απογειώνεται από συντομότερους διαδρόμους, ιδανικό για αποστολές από προκεχωρημένες βάσεις ή αεροπλανοφόρα. Η αυξημένη ώση βελτιώνει επίσης τις επιδόσεις σε αερομαχίες και σε συνθήκες υπερηχητικής διείσδυσης.

Ο T-REX δίνει πνοή στο δόγμα «δύναμη χωρίς συμβιβασμούς», κάνοντας το Rafale F5 όχι μόνο πιο ισχυρό, αλλά και πιο ευέλικτο για το πεδίο μάχης του μέλλοντος.

Διαβάστε επίσης:

Η Ιρλανδία μπαίνει στο παιχνίδι των εξοπλισμών: Νέα συμμετοχή σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα drones και όπλων

Oreshnik: Ο νέος υπερηχητικός πύραυλος της Ρωσίας που «σπάει» την αντιπυραυλική άμυνα της Δύσης