Και ξαφνικά οι ΜΕΚΟ 200 σαν τις ελληνικές επανέρχονται στο προσκήνιο από την Αυστραλία, καθώς το Σίδνεϋ σκέφτεται τη λύση των MEKO A210.

Οι γερμανικές ΜΕΚΟ υπήρχαν οι φρεγάτες με τη μεγαλύτερη εξαγωγική επιτυχία για τη Γερμανία, καθώς πωλήθηκαν συνολικά 34 πλοία σε οκτώ Πολεμικά Ναυτικά, μεταξύ των οποίων και της Ελλάδας.

Η τελευταία ΜΕΚΟ που κατασκευάστηκε ήταν η Al-Aziz για την Αίγυπτο το 2024 ενώ η πρώτη ήταν η τουρκική Γιαβουζ (1987) και μετά η ελληνική Ύδρα (1991).

Οι Αυστραλοί, στην προσπάθειά τους να εκσυγχρονίσουν το ναυτικό τους, σκέφτονται τη λύση των MEKO A210, οι οποίες φτάνουν σε χωρητικότητα φορτίου του 4.700 τόνους, έναντι 3600 τόνων για τις M200.

Αυτό επιτρέπει στα πλοία να μεταφέρουν τέσσερα συστήματα VLS MK41, για 32 κάθετα σιλό, εκτός από το πυροβόλο των 127 mm, ένα CIWS, πολλά ελαφρά πυροβόλα τηλεχειριζόμενα όπλα και ένα σύστημα λέιζερ υψηλής ενέργειας.

Το πλοίο διατηρεί επίσης τους δύο τορπιλοσωλήνες των 324 χλστ. για ανθυποβρυχιακή αποστολή.

Διαβάστε επίσης:

Για ποιο λόγο δεν νιώθει καλά ο Ερντογάν

Tα ισραηλινά mini drone που αρέσουν στον Δένδια